Thursday, January 8, 2009

Limbang 24-25hb disember





GAMBAR SI CHUPAL NADA SINI..PASAL IA MENGAMBAR KAMI HEHEHE..SOWE CHUPAL

Hotel : Purnama Hotel
Tempat : Limbang sarawak,Malaysia

Balum lagi habis cape dari jakarta,bandung and pontianak..saya dikejutkan dengan berita planning kami ke kk hehehe acah jer...banarnya lama udah kami merancang ni kan ke kk ah..dari awal bulan 11 kalau nda silap ku..tapi tarikh yang sebenar alum lagi confirm memandangkan aku belayar saja nada masa yang tepat kan di tentukan..so durang ani decide kan pigi on 24hb..mcm aku kan OMG esok tu eh..aku balek dari pontianak on 23hb..iatah befikir ku setagal..mcm kesian ku jua kan kawan2 ku ani..pasal awal udah merancang kan jalan ke kk ani aku pun rindu banar2 kan jalan2 sama kawan2 ku ani..so ku kuat kan jua semangat and ku lupakan semua cape lelah ku..so kami jalan kul 5 petang and OMG lagi sekali..panjang hantap q kan masuk ke limbang ani..kami lepas dari kuala lurah atu jam 9 malam nda salah ku..so tarus tah kami ke hotel purnama..the only best hotel in town..alhamdulillah..sudah kami check in..puas hati kami lah pasal bilik nya besar banar..habis check in..lapar parut kan mencari makan..alhamdulillah jua.. baik jua kakitangan sugar bun di limbang ani mau melayan kami memandangkan durang sudah closing masa atu..so makan tah kami ayam and nasi di hotel..malam atu cali lah hahaha..si chupal mengejutkan kami dengan keberanian nya kan memadam kan lampu keseluran hotel hahaha..baik jua bilik kami ganya yang tetutup..nda one hotel atu..kalau nda famous jua nama kami semua tu masuk akhbar limbang times hahahaha..ok lah..kami dengan karenah masing2..g dini gulik2 dengan planning kan ehem2 hhahaha..si adnur dengan wajah kusutnya pasal nda dpat contact seseorang huhuhu..kesian eh..kan online tapi nda dapat..so akhirnya membawa diri dengan tidur sahaja..frust lah..me apa lagi tidur lah..jadi yang tebangun atau nda tidur malam atu boleh mendengar alunan musik original daripada ahli the chubbies hahahaha..so me nda lagi sadar malam atu..nyaman tidur kami memandangkan aku yang drive ke kk so..mesti aku cukup rehat and cukup tidur..salaaaaaammmmmm

No comments: