Friday, March 28, 2008

guilty kah nda ...



















Menyesal kemudian tak beguna hehe..payah ku kan explain cana rasa nya jadi orang bersalah ani..jadi nda tantu hidup ku..jadi penipu tah ku..jadi pembohong tah ku..mcm2 ku jadi..its not me yang banar nya..tapi kalau udah terjadi atu apa boleh buat..nasi udah jadi bubur..ada si kawan ku ani ... marah tia kali arah ku..dari ariatu udah ia betanya pasal ada orang mengadd email nya hehe..di tanya nya arah ku..siapa membagi ia..ku tipu lah ia yang aku nda kenal hahaha...palui eh..tapi nda jua nyaman rasaku..ku gtau tah jua yang aku membagi emailnya rah orang lain..shit..bad man aku ah..tapi aku rela di suruh apa saja demi menebus kesalahan ku..tapi nda jua ia tersurung kan menghukum aku(mau tah lagi aku ah)..tapi mudah2an saja ia nda marah eh..mun ia marah ada tah ku buat tu kang haha..lastly..im so so sorry..jgn marah ah..mun marah kana jual 25% ..wassalam

No comments: