Friday, March 28, 2008

Surprizeee.....















on 21st hari tu..i went to bangkok..tapi parents ku langsung nda tau aku ke bangkok..ku gtau durang aku kan ke kl .. hehe .. nda durang suspect apa2.. FYI durang my parents pun sebenarnya ke bangkok jua tapi aku nda gtau yang aku pigi sana jua hehehe..dosa aku ah..menipu indung :) ... sekali sekala lah..bukan ku buat perbuatan yang memalukan hehe..so waktu ku belayar atu durang nda ke airport..hairan jua..biasanya durang yang selalu menghantar aku ke airport..tapi kali ani my frenss saja yang mengantar..

pendek kan cereta..on 22nd barutah my parents and rombongan jalan ke bangkok..udah durang check in hotel di bangkok atu..ku surprise kan tah durang ani...ku katuk pintu durang .. sekali apa lagi..atu teriak mama and my sister hehe..habis ku kana "maki hamun" haha..happy tarus mama n bapa,pasal andang dari awal udah durang kan bawa aku ke bangkok..tapi ku gtau nda belaku pasal aku kan ke KL hehe..menjadi jua surprise ku atu hehe..

sorry mum and dad..bohong sunat sikit :) love u guys a lot

No comments: