Tuesday, April 29, 2008

my 1st student card at M.I.B


lama sudah ku nda update blog ku ani,lately banyak busy memikirkan hal2 yang tak sepatutnya di fikirkan hehe..nway..i have read cynical punya blog..wow..aku masa di M.I.B..kurus hantap..bukan aku sorang lah..kawan2 ku yang lain pun sama jua kurus2 belaka..hehehe..lepas ku baca blog nya atu..merusah2 barang tah ku jua..apa yang ku dapat nah..gambar2 kami waktu di zaman kanak2 and zaman remaja..we growing up together..since 11 years old..so apa2 yang terjadi..kami boleh ketahui sama2..sampai tai lalat tumbuh pun kami tau jua..hahaha...dalam ku meruah2 album2 lama atu teliat tah ku one card..i cant still believe aku masih simpan kad kemasukan ku ke M.I.B..cali eh..yang cali nya gambar ku dalam atu..aku nda meliat direct ke camera masa ku begambar ah,so macam juling pulang mataku hahaha..and one more thing,baju yang pakai ah..baju batik indonesia kali ah..jgn nda galat hahaha..but..bila ku liat semula kad atu,rasa kan ketawa ada,kan menangis pun ada..cepat banar masa berlalu..it was 1991..mula2 masuk belajar di college..and now it 2008..it was 17 years ago..alhamdulillah.aku berjaya udah sekarang ani menjadi ORANG hehehe..bah,atu ja dulu setakat ani..liat tia kad pelajar ku ah..cute kan masa ku damit ah hahaha...

No comments: