Friday, July 25, 2008

di saman pak polisi

surat neraka dari polis

hari yang paling malang buat ku, pagi atu aku jalan sama si hero ke bandar,then habis dari bandar siuk2 tah kami 2 ani bercerita,tanpa di sedari ada makluk tuhan yang meneropong rupanya,sialan banget,ku liat meter di kereta ku ani menunjuk kan aku drive selaju 82km/sejam..shit..memang ku tau aku kan kana saman,bila udah kan masuk tempat taman damuan atu,kana tahan tah ku,sialan sialan sialan,ku sumpah lah polis yang betugas masa atu, i know atu tugas durang plng,but who cares,sasak banar ku udah..kali ke dua tah ku kana saman tu disana ah,1st masa hari raya tahun lapas,ani kali kedua..sasak ku eh..masa di damuan atu,nda ku mau turun kereta,ku biarkan saja polis yang bertugas bolak balik minta ic and my driving license..aku tahan2 saja dalam kereta,sebarang pertanyaan dorang nda ku layan,ku bagi2 saja apa yang dorang minta tanpa meliat muka diorang..brengsek,brokokok,hehe..sabar saja..baru jua ku dapat rezeki pagi atu,tiba2 kana tarik rezeki ku sebanyak 50 ringgit. Allah S.W.T menarik 50 ringgit atu dengan cara aku kana saman..nda apa lah..bukan rezeki ku kali..mayb aku ada lupa memberikan rezeki atu arah orang lain kali..moga ALLAH S.W.T melimpahkan rezeki ke atas ku amin...

No comments: