Wednesday, May 7, 2008

Why? Kenapa? Limaza?


bulan ani banar2 menguji ketabahan ku..udah lepas dari interview ubd..and just menunggu result saja lagi..and one more thing yang menyedihkan aku that my friends macam hilang kawalan perasaan..semuanya menyimpan seribu pertanyaan..termasuk jua aku..aku sendiri tertanya-tanya kenapa aku sampai di singkirkan sendiri oleh kawan-kawan ku..rasa sangat2 sakit dalam hati..rasa macam kan berteriak..rasa kan menanyakan sendiri ke empunya badan..kenapa sampai terjadi macam ani..apa salahku..sampai kana buat macam ani..rindu ku rasa nya betapa kami mesra masa bulan march..now its may already..kenapa masih belum ada jawapan dari mulut2 orang yang tau .. apa sebenarnya yang berlaku.. sampai bila ku kan menahan rasa dan menanggung sakit macam ani..kalau memang aku ada buat salah..kenapa nda di tanya sendiri to me apa salah ku..apa sebenarnya yang ku lakukan sampai kawan2 ku yang paling rapat and aku sayangi mengelakan diri dari aku..aku sendiri bingung memikirkan..sampai bila perkara ani durang rahsiakan dari aku..aku tau ada kawan2 ku yang lain mengetahui akan perkara ani..tapi sengaja merahsiakan .. nda apa..mayb durang pun kan menjaga hati dan perasaan masing2..jadi untuk mengelakkan perkara2 yang tidak di ingini berlaku..ada baik nya aku pun nda perlu tergesa2 untuk mengetahui apa punca sebenarnya yang berlaku..biar masa dan keadaan yang menentukkan..yang penting aku nda lupa berdoa semoga kawan2 ku dapat bersatu semula dan memikirkan betapa sudah lama kitani bersatu menjadi kawan dan benih dan baja yang kitani tanam dari sejak kitani kecil dulu jangan di hancurkan hanya gara2 sepatah dua perkataan yang boleh merobohkan kepercayaan dan kebahagiaan kitani..perlu di ingat..kitani bekawan sudah hampir 18 tahun..jangan di hancurkan rasa kawan yang kitani rasakan selama 18 tahun itu dengan hanya 18 patah perkataan yang menyinggung perasaan..kita boleh berbincang dan insyallah..allah maha adil dan saksama atas hambanya..



kitani udah berkongsi suka dan duka selama ani..rasa sedih yang sangat mendalam terasa dalam hati..walaupun tidak semua perkara2 yang baik dan gembira itu di kongsi bersama dengan ku..tapi memang aku ada rasa terkilan jua..tapi apa kan daya..its their choice..aku nda dapat menghalang..asalkan mereka bahagia dan gembira..aku pun tumpang gembira jua..walaupun pada dasar nya kabar gembira atu kitani boleh kongsi bersama..tapi dats okey..khabar sedih dan pedih lagi kan di kongsi ini kan kabar gembira hehe..nda apa..last not least..aku udah bersedia untuk menerima apa adanya..aku bersedia di hukum kalau memang aku bersalah..aku bersedia di pinggirkan kalau memang aku bukan kawan yang baik..aku bersedia menerima apa ada nya..yang penting aku tidak pernah untuk melupakan kamu sebagai kawan rapat ku..kawan besedih..kawan bergembira..i miss all of you..missing masa tani lepak2 sama2..makan sama2.. jalan sama2..semuanya ku kenang2..for the time being..biar tia dulu..i know they still need their space..but remember my friends..aku rindu kamu..aku sayang kamu..sampai mati pun aku mau kitani macam ani..hope we can be a good friends like before..aku nda lupa dan sentiasa berdoa semoga ALLAH membuka pintu hati kawan2 ku supaya kami dapat mesra seperti dulu..i really hope..i miss you guys alot.. :'( :'(

No comments: