Monday, June 9, 2008

im lost

im lost..jalan yang ku tuju tak menentu

nda tau apa kan dibuat..so far my life still mcm biasa for the last 2 months lah..still lonely alone..my friends banyak yang masih need space..so pasrah saja ku walaupun parah..tadi di tempat kerja banyak my colleague sedih pasal me kan masuk ubd..hehehe..kecarian tah durang kan kediaku tu..apa boleh buat..terpaksa berpisah sementara..so macam2 tah durang kurapakkan tadi arah kediaku..terpaksa tah di tenang2kan..hehehe perasan aku ah..tapi yang banar nya..hehe..so ku gtau bulan 8 ku baru mulai masuk..lega tah sikit hati durang..so tadi pagi aku mengambil surat tawaran di ubd sama g rome..baik jua ku sama ia satu kelas..ada jua danganku..sebab biasanya aku ani..dari damit sampai ku basar2 ani..nda pernah satu kelas sama member2 ku..aku tah ganya sorang lantung2 ... hehe .. baik jua udah di ubd kali ani ada dangan ku.. nda lah ku berapa sunyi..6 days to go..kan bermula lagi cuti sekolah..another cuti sekolah..my bestfriend si nur never text or call me since cuti bulan mac ariatu..so sad..(hope he read this blog)..i really miss you so much..i know you still need space..but tell me what to dosupaya kitani back to normal..so rindu you so much..i cant lie to my self..my life so sunyi without you guys..im lost without u guys..mayb ALLAH kan punish me mayb aku ada buat salah arah sesama hamba nya..but im so so so sorry..love you so much..to gyus and saidi .. sorry batah udah nda contact with you guys..im so busy with my work..tepaksa siapkan keraja2 ku before ku tinggalkan that school..huhuhu..terpaksa buat master time table..tugas dan tanggungjawab and everything..i really miss you guys so much..huhuhu..this jumat my colleague ada kawin lagi .. then sunday ada jua huhuhuhu..kepisan..bekawinan orang bulan june ani..baik jua aku udah married but not twice..hahaha...just once..btw..hope tani boleh jalan,makan,shopping sama2 lagi mcm dulu..no matter what happen..i still miss and love you guys so much..from deep deep of my heart im so so so sorry kalau aku ada buat salah arah kamu semua..akhiran..aqu lu qauli haza..wa astaga firullahal azim li walakum..wassalamualaikum warah matullah hi wabarakatuh..takzim mus salam.. ill liqa

No comments: