Wednesday, June 18, 2008

nothing to tulis here

masa ku menulis blog ani..azan subuh sedang berkumandang..so faham2 tah..pukul berapa masa ani hehe..ani subuh hari rabu 18.06.08..pagi ani karang aku berangkat ke labuan then kk..huhuhu..adventure banar ku kali ani..then dari kk off to jakarta..banar nya nda ku berapa tidur di malam..nda tau kenapa? pasal kan belayar ani kali..so nda sabar2 kan jalan hehehe..so im gonna miss brunei for a while(hehe..padahal iatah yang di sukai ni..lari dari brunei)..di brunei pun tahan2 jua ku dalam bilik macam si pulau yang memang udah di pulaukan(what to do)..nda lagi kana gunai..apa jua aku ani..hamba yang kekurangan dari segala macam hal..lain lah yang lain kali hidup aman bahagia..cukup segala macam..harta,pangkat,derajat,kesenangan dan kesejahteraan..bila tah aku kan sanang macam sebilangan orang di dunia ani..yang sanang dari segala macam hal.cukup itu..cukup ini..tapi aku bersykur jua lah apa yang udah di kurniakan ALLAH arahku..yang penting kita sentiasa ingat ALLAH dan insyALLAH .. ALLAH akan sentiasa mengingati kita..

To saidi..thanks pasal udah membagitau yang kau dapat kaja dah..banar nya dari awal udah ku tersinggung..kau buat catu arah ku..im ur close friend..tapi as if aku ani bukan ur close friend..antah2 memberz yang lain banyak yang tau udah..aku ganya sorang alum tau kali..kesian eh..nda apa lah..aku ani siapa jua..masa ani nda ku tau kedudukan ku..samada kawan ataupun sahabat hehehe..wateva it is..tahniah saja..walaupun udah bangas atau basi udah..and mayb kau pun menerima 1st gaji udah baru tah dapat tahniah dari aku..(bukan salah ibu mengandung)..i know plng ucapan ku atu nda seberapa di bandingkan dengan orang lain..mayb nda beguna jua bah hehehe..i know who i am..kawan yang nda dapat memberikan apa2..just ucapan mulut saja..tersinggung pun nda jua kana pedulikan kan..akhirnya mendiamkan diri saja tah..jawapan yang paling tepat..kana bagitau alhamdullilah..nda kana bagitau pun alhamdullilah jua..hehehe,pasrah saja walaupun parah..

bah atu saja kan ku luahkan..nda jua seberapa lah .. hehehe..good luck saidi dalam menghadapi cabaran dalam bekerja..mudahan maju jaya..

No comments: