Friday, January 22, 2010

trip to jordan pt II

Sampai je di airport Jordan, datang sana terus membeli visa untuk memasuki jordan, Alhamdulillah..semua berjalan dengan lancar. Lepas ambik beg and check kastam, menunggu my fren yang study di jordan ani untuk mengambil ana di airport. lama la juga menunggu, ada lebih kurang 3 jam menunggu di airport dengan penuh kesabaran hehe. sambil2 menunggu2 atu, sampat lah ana membaca novel "pudarnya pesona cleopatra" sampai habis. best novel tu..mengingatkan orang yang jatuh cinta dengan gadis2 cleopatra hehe..kalau beminat beli la satu .. orang yang di tunggu2 datang jam 12 lebih..lepas dari airport kitaorang singgah kat MSD..pusat pelajar -pelajar malaysia di jordan. perjalanan dari airport menuju mafraq(salah satu tempat di jordan)memakan masa lebih kurang 4 jam lebih agaknya..sampai ja di rumah sahabat ni, teman2 nya yang lain dah sibuk memasak untuk sambutan awal tahun hijrah 1431. Memandangkan ana baru sampai di jordan, kepala pun pening sangat n perubahan masa telah memaksa ana untuk berehat dulu n tidur hehe..

so malam tu ana terus tidur lah, memandangkan esok kitaorang nak pergi ke jarash..tempat runtuhan bandar purba Greek-Rom. Cant wait to go there memandangkan my bro and all of
Brunei students yang baru belajar di jordan balum lagi datang ke sana hehe..dapat jua show off..so malam tu tidur dengan nyenyak nya .. sejuk bebenor..seb baik ada heater dapat lah jua memanaskan badan..ok sambung lagi cerita di jerash..

No comments: