Sunday, June 8, 2008

ubd..


semua kana call udah..tinggal aku ganya kali yang balum kana call..sedih ku eh..tapi kata my sis..ia tanyakan nama ku..ada nya..so barangkali pasal di staff room kami nada kuat signal mobile..jadi urang ubd nda dapat call aku..mayb lah..kalau ku dapat pun alhamdulillah..kalau ku nda dapat pun alhamdulillah jua..rezeki masing..tapi bila my sis cakap aku dapat atu..bersyukur pulang ku jua..3 tahun udah ku memohon..tahun ani baru tah ku dapat..tapi yang sebenarnya sedih ku masih..kalau dulu ada jua kan di share sama my best friendss tapi karang ani..happy2 sendiri saja..nda apa ..i know they busy with their own work..jadi di blog ani tah saja tempat ku sharing kegembiraan or kesedihan yang ku hadapi..tapi nda jua ku sure..selagi urang ubd atu nda meng call aku sendiri..selagi atu tah alum ku yakin dapat masuk kah nda..huhuhu..tapi esok durang kana suruh ambil surat..so ikut2an tah ku jua tu mengambil surat..but..mesti siap fizikal and mental..karang mun nada malu jua tu hehehe..nda pa bah..yang penting aku try saja..

No comments: