Wednesday, July 29, 2009

happy birthday

bulan ni kalau kan di ikutkan ramai yang menyambut hari jadi.so mana2 yang tak sempat kirim sms or wish tu jgn marah hehe..kesibukan melanda buat masa ani..3hb julai yang lepas..my fren..darweesy menyambut hari jadinya..so happening plang..tapi sorry la darweesy sebab nda pakai pakaian tema scary..almaklumlah me baru pulang dari tanah suci waktu tu..so kena "berpuasa dari segala hal"..tapi sekurang2 nya aku datang hehe..and tahniah buat chupal kerana memenangi penampilan scary yang terbaik..jgn nda galat hehe..siap menari2 lagi di sana atu..walaupun simple..tapi sangat menakutkan huhu..tahniah sekali lagi.

pada 15hb julai yang lalu,negara Brunei menyambut hari ulangtahun keputeraan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan Dan Yang Dipertuan Negara Brunei Darussalam yang ke 63tahun..walaupun tahun ani nda berapa meriah di sebabkan acara pentas dan padang tidak di adakan seperti yang tahun2 lepas..semangat dan kehangatan menyambut 15hb julai masih lagi terasa..so mcm biasa..malam 14hb julai kami semua rakyat brunei solat maghrib dan isyak berjemaah dan di teruskan dengan membaca doa kesyukuran..

pada bulan ani jua..one of my "best friend" ada menyambut hari jadi..tapi di sebabkan ia seperti sudah hilang kepercayaan untuk berkawan dengan kami..so kami lost contact..nda lagi betipun,bemessage dan sebagainya..so malam 14hb atu me ada terlihat ia with som1 atu..tapi aku rasa ia nampak udah kelibat aku atu,but ia dengan selambanya melintas saja di depan ku..so sedih..kawan yang begitu rapat,makan sepiring,tidur sebantal,mandi segayung boleh melupakan kita macam atu saja..semoga hidupnya di limpahi ALLAH..amin..

ani tah yang di takuti..kata saidina ali.."selemah-lemah manusia ialah orang yang tak boleh mencari sahabat dan yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah di cari" so sad kan..tapi mudahan aku tergolong dengan orang2 yang dapat menjaga sahabat ku sampai nyawa terpisah dari jasad ku.. amin.. ilalliqa.. salaaaaaammmmmmm

No comments: