Saturday, March 6, 2010

One Malaysian Showcase in Brunei



Pameran Pameran 1 malaysia akan di adakan dari 5hb Mac sehingga 7hb Mac. Bermacam2 barangan dan jualan mengambil tempat di pameran ini. Pameran ini di bukankan kepada orang ramai bermula jam 10 pagi hingga 10 malam bertempat di pusat persidangan Antarabangsa, Berakas. Dua kembar popular yang terkenal dengan sebutan betul betul betul akan membuat kemunculan khas. Datanglah beramai2 bagi memeriahkan lagi pameran 1 Malaysia. Salam

6 comments:

Rozali said...

assalamualaikum Jimie

Jimie dah pergi tenguk kee
pergi, jangan tak pergi

jauh ke tempat pameran tu dgn rumah Jimie

Wassalam

JiMiE said...

Wa'alaikumsalam Rozali

Ana belum sempat lagi nak pigi sana..mungkin hari ni kot hajat hati nak g sana..InsyaAllah..

tempat tu tak lah jauh sangat..kira2 15 minit perjalanan jer.. :)

Salam

Zie said...

Salam Jimie,
Salam kenal...
Sepatutnya saya menyertai pameran ni, tapi tak tak sempat sebab sibuk dan selepas tu bercuti.

Insya Allah lain kali boleh ke Brunei, setelah ke Asia Barat.

Zie said...

Salam Jimie,
Salam kenal...
Sepatutnya saya menyertai pameran ni, tapi tak tak sempat sebab sibuk dan selepas tu bercuti.

Insya Allah lain kali boleh ke Brunei, setelah ke Asia Barat.

Zie said...

Salam Jimie,
Salam kenal...
Sepatutnya saya menyertai pameran ni, tapi tak tak sempat sebab sibuk dan selepas tu bercuti.

Insya Allah lain kali boleh ke Brunei, setelah ke Asia Barat.

JiMiE said...

Zie

salam Zie, Salam kenal juga.. Oh iyer ker..belum ada rezeki la tu..sabo je la..InsyaAllah nanti ada rezeki datang la Brunei..Jgn lupa kasi kabar yee.. :)